• Free shipping GRATIS FRAKT
  • 30 day returns 30 DAGER RETURRETT

kontakt@eyerim.no

Frakt og retur

Hvor lang tid tar det å få varen?

Vi oppbevarer alle de mest populære brillene på lager for å sikre ad de kan sendes innen 24 timer Disse brillene er lett å gjenkjenne, da de er marker med "Sendes i morgen" på hjemmesiden.

Resten av brillene sendes innen 10 arbeidsdager. Forventet leveringstid for hvert produkt, er beskrevet på brillens produktside.

OBS!: For enkelte kolleksjoner, eller mot jul og andre høytidssesonger, så kan leveringen ta litt lengre tid. Om leveringstiden av en eller annen grunn skulle ta lengre tid enn forventet, så vil vi varsle deg om dette på forhånd, slik at du slipper noen overraskelser.

Er frakten virkelig gratis? Leverer dere internasjonalt?

Ja. eyerim tilbyr gratis frakt helt frem til døren din på alle produkter.

Vi tilbyr gratis levering til alle EU-landene, og til Norge.

Om du ikke bor i et EU-land, som f.eks Norge, så ta kontakt med oss på kontakt@eyerim.no , så skal vi prøve å finne billigste leveringsalternativ. I slike tilfeller så vil du være ansvarlig for å dekke alle toll-utgifter, eksempelvis moms.

Kan jeg spore min ordre?

Når din ordre er sendt, så vil du motta en bekreftelse på mail sammen med et sporingsnummer . Dette nummeret kan du bruke for å spore forsendelsen.

Før ordren er sendt så kan du sjekke status ved å logge inn.

Hvilken fraktmetode bruker dere?

Vi benytter oss av GLS, vår pålitelige samarbeidspartner.

Om du er usikker på om du er hjemme på leveringstidspunktet, så kan du ta det med ro. GLS vil kontakte deg om det oppstår problemer.

Kan jeg returnere brillene jeg kjøpte?

Det kan du. Takket være vår 30-dagers retturrett, så handler du uten risiko.

Skulle ikke brillene du kjøpte leve opp til forventningene, eller ikke passe din ansiktiform, så har du 30 dager på å levere dem tilbake.

Hvis du ønsker å bytte produktet med et annet, gi oss beskjed. Vi bytter dessverre ikke innenfor samme ordre, men vi bestiller gladlig et nytt produkt for deg. Det eneste du trenger å gjøre er å lage en bestilling på erstatningsproduktet på vår nettside. Vi starter prosessen med tilbakebetaling, og å sende erstatningsproduktet så raskt som mulig. Gjør oppmerksom på at samme leveringstid som på vanlige ordrer, gjelder også erstatningsprodukter.

Om du ikke ønsker å bestille et erstatningsprodukt, så starter vi prosessen med tilbakebetaling med en gang varen er returnert til oss.

Vennligst se instruksjoner og betingelser for returnering av et produkt tilbake til oss i avsnittet nedenfor.

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Som alt annet hos eyerim er retur av et produkt er ekstremt enkelt.

Alt du trenger å gjøre er å pakke produktet forsiktig inn, helst i orginalembalasjen, og send det tilbake til oss:

eyerim - FHB Group
Mlynske luhy 29
821 05 Bratislava
Slovakia

Vennligst kontakt oss på kontakt@eyerim.no og fortell oss grunnen til returen, slik at vi kan lære, og hele tiden kan bli bedre. Husk å oppgi ordrenummeret.

Hvert produkt blir grundig gjennomgått når vi mottar varene. Vi kan dessverre ikke akseptere retur hvis følgende kriterier ikke er overholdt:

  • Produktet må være ubrukt
  • Produktet skal ikke være ødelagt (linsene og rammen skal ikke ha riper, eller vise tegn til å være brukt/slitt.)
  • Produktet må returneres i orginalembalasjen, bestående av kassen og alt tilbehør du har mottatt.
  • Alle merker og produsentens forseglinger skal være inntakte.
  • Innpakning og leveringsmetoden du bruker må være sikker. eyerim tar ikke ansvar for produkt som har blitt skadd under returprossessen. Husk å ta vare på kvittering for forsendelsen

OBS!: Du er ansvarlig for kostnaden ved en retur. Hvis du ønsker å returnere og bytte briller, så vil vi sende deg nye briller helt gratis.

OBS!: Vi kan dessverre ikke refundere kostnaden på deler som er skreddersydd til individuelle behov. For reseptbelagte briller som er bestilt med personlig tilpasset linser, så kan vi kun refundere kostnaden på rammen.

Hvor lang tid tar det før beløpet er tilbakebetalt?

Når din retur har blitt sjekket i vårt varehus, så gir vi deg beskjed via e-post, og vi vil sette i gang prosessen med å betale tilbake pengene - hele prosessen tar normalt 14 dager. Så fort vi har startet prosessen med å betale tilbake pengene, så tar det normalt 2-5 dager før du har pengene på konto. Dette vil imidlertid variere avhengig av hvilken bank du bruker.

Jeg har mottatt feil produkt, eller et ødelagt produkt.

Vi beklager hvis dette har skjedd.

Vi gjør vårt ytterste for å unngå at slikt skjer. Alle produktene er nøye inspisert før de sendes til våre kunder. Dessverre så har ikke eyerim kontroll på hva som skjer under frakten.

Vennligst ta et bilde av produktet, og send det til kontakt@eyerim.no. Vi vil øyeblikkelig sende deg en erstatning for det ødelagte produktet.

I mellomtiden, pakk produktet forsiktig inn, helst i orginalembalasjen, og send det tilbake til oss. (Se instruksjoner ovenfor.) Vi vil refundere dine leveringsomkostnader.